Forum Sesje na forach Strona Główna Sesje na forach
Sesje, RPG, Fantastyka!
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prerenden

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje na forach Strona Główna -> Światy i Krainy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kaal El
Rekrut



Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sie borą dzieci?

PostWysłany: Pią 12:34, 03 Sie 2007    Temat postu: Prerenden

Nazwa post apokaliptycznego świata. Pochodzi od łacińskiego słowa prerendi, co znacz pojutrze. Jest to ziemia w roku 2156, 22 lata po wielkiej wojnie, która zniszczyła niemal cały świat - nie ma już nic z tego co znamy my. Większość ludzi (i nie ludzi, bo to nie jedyna rasa) zamieszkuje zmienione szczątki dawnej Europy.

Rok 2113 - pierwsza bomba atomowa wywołująca wojnę spada na Nowy York zabijając wszystkich mieszkańców. Sprawcy - Rosja oczywiście.

Niepohamowany ciąg zdarzeń sprawia że w ruch idą następne bomby i następne państwa wypowiadają sobie wojnę. Rosja sprzymierza się ze Zjednoczonymi Państwami Dalekiego Wschodu w których skład wchodzą Mongolia, Chiny i Japonia. Do USA przyłącza się Unia Europejska - teraz już jedno wielkie zunifikowane państwo.

Podczas długoletniej wojny, badano i eksperymentowano z nowymi rodzajami broni. Tak odkryto Magię - tajemniczą, niepohamowaną siłę o dziwnych właściwościach. Badając ją, ludzie w końcu przeprowadzili testy na sobie - tak powstały pierwsze Geary. gdyby ludzie nie zapomnieli swoich legend i wierzeń pewnie określili by ich umiejętności jako magiczne. Magia służyła do produkcji broni i udoskonalania jej. Kolejne typy bomb atomowych stawały się coraz potężniejsze, a znakiem tej potęgi jest dno morza które pozostało po japońskich wyspach Hokkaido, Sikoku, Kiusiu i Honsiu.

Podczas wyniszczającej wojny w warunkach wysokiego napromieniowania wykształcił się wirus powodujący u ludzi mutację. Na te mutacje składało się stwardnienie naskórka, znaczący wzrost tężyzny i rozmiarów, oraz spadek zwinności i inteligencji oraz całkowitą odporność na promieniowanie. Nowa rasa w ten sposób powstała, nazywana mutantami. poczęła skupiać się na terenach pustynnych, które już nikogo nie obchodziły.

Ludzkość co łatwe do przewidzenia nie odstąpiła od dążenia do dominacji. W strachu przed Gearami i mutantami próbowano - o ironio - udoskonalić człowieka. Skutkiem takich właśnie działań powstały Geary, więc nie trudno sie domyślić, że i tym razem, nie było sielanki. Ludzie udoskonalali się mechanicznie. Dodatkowa ręka, czy noga, działko na plecach, procesor miast mózgu - co komu szkodzi. Oczywiście te Twory też zostały odrzucone przez ludzi na margines. A nazywano je Replikantami.

Wojna kończy się 2134 roku po 21 latach i całkowitym wyniszczeniu planety. Nieskażone pozostały tylko niewielkie tereny dziewiczej Amazonii, Afryki i Azji. Ludzkie osady rozwijają się głównie w Europie, którą konflikt objął w stopniu najmniejszym. Ludzie skupiają się w prowizorycznych miastach, replikanci - najbardziej "ludzcy" zostali zepchnięci na slumsy i przedmieścia, niejednokrotnie pozamykani w gettach. Mutanty cały czas mieszkają w dalekich wioskach a Geary prowadząc wędrowny tryb życia podróżują same, bądź w małych grupach. Odwiedzając co jakiś czas miasta w celu zgromadzenia zapasów, kryjąc swoje prawdziwe oblicze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaal El
Rekrut



Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sie borą dzieci?

PostWysłany: Pią 12:56, 03 Sie 2007    Temat postu:

Od czasu zakończenia wojny, magia uległa swoistym mutacjom. Zanikła nieco, ale stała się o wiele łatwiejsza do poskromienia. Jednak mimo to nadal pozostały pustkowia, na których magia odbiła swoje piętno. Zakorzeniła się tam i stała jeszcze silniejsza i wręcz niemożliwa do opanowania. Przenosi góry, niszczy je, powołuje do życia i zdmuchuje istnienia jak świeczki. Ma ... kaprysy.

Na pustkowiach królują szpony śmierci, szczury, kretoszczury, świnioszczury, radskorpiony małe i duże, wielkie ważki i osy, ghule, spaczeni i wiele innych "produktów promieniowania i zmutowanych wirusów. Poradzić mogą sobie z nimi tylko najsilniejsi - żołnierze, awanturnicy, zwiadowcy, technicy, złodzieje i kapłani - każde na swój sposób.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grom
Rycerz ciemności



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Polska Ełk

PostWysłany: Pią 14:03, 03 Sie 2007    Temat postu:

Swietny tekst, Kaal El moglbys dodac tez wiecej szczegoloww. Ogolnie fajne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaal El
Rekrut



Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sie borą dzieci?

PostWysłany: Pią 14:30, 03 Sie 2007    Temat postu:

Więcej szczegółów będzie jak zrobię Smile w tej chwili już nie mam czasu - przygotowania do pielgrzymki ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Orik
Rekrut



Dołączył: 17 Cze 2007
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:21, 03 Sie 2007    Temat postu:

Ja też dodam swoje 3 grosze- miasto, pustkowia, i wioska mutków Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaal El
Rekrut



Dołączył: 10 Lip 2007
Posty: 1168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: sie borą dzieci?

PostWysłany: Pią 15:27, 03 Sie 2007    Temat postu:

nom, jedno z pustkowi to powinno być to gdzie magia się spaczyła (patrz akapit 8 )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Piorunes
Administrator i Mistrz gry.



Dołączył: 13 Cze 2007
Posty: 1383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z Daleka

PostWysłany: Pią 18:44, 03 Sie 2007    Temat postu:

Orik ja ci te pustkowie mogę opisać , znaczy pomóc, bo ja je wymyśliłem Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Sesje na forach Strona Główna -> Światy i Krainy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin